Eerste berichtje - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van roel brinkmann - WaarBenJij.nu Eerste berichtje - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van roel brinkmann - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje

Door: Roel Brinkmann

Blijf op de hoogte en volg roel

15 November 2016 | Australië, Mission Beach

2 weken geleden zijn we goed aangekomen in Sydney. Nadat we een vlucht hadde gehad van 2/3 dagen met een tussenstop in bangkok en taipei (niet een stad voor mij trouwens), waren we erg blij dat we in Australië waren. De eerste week die georganiseerd was door australian backpackers was super. Alles wat geregeld moest worden zoals bankpas, ov kaart, simkaartje, enz. was dankzij hun hulp zo gedaan en de rest van de week hebben we dus ook alleen maar leuke activiteiten kunnen doen zoals surfen, bezoekje aan blue mountains en een stadswandeling in Sydney. De eerste week ook veel nieuwe mensen leren kennen die ik vast nog tegen gaan komen tijdens de reis. Na een week in collaroy te hebben gezeten (een plekje langs Sydney waar het hostel zit) heb ik het vliegtuig gepakt naar Cairns. Aangekomen in Cairns meteen begonnen met de lessen voor mijn PADI en na 2 dagen in het zwembad te hebben geoefend, hebben we nog 3 dagen gedoken bij het great barrier reef en heb ik daar ook mijn duikbrevet gehaald. Het plan voor komende weken is om in 4 of 5 weken naar melbourne toe te reizen en daar voor kerstmis te zijn. Morgen hebben we de eerste bus naar mission beach, dat is 2 uurtje rijden vanaf cairns en ga ik vanaf daar kijken waar we dan heen gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mission Beach

roel

www.roelbrinkmann.com

Actief sinds 07 Dec. 2016
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 3552

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2016 - 15 Februari 2017

Australië / Bali / Nieuw Zeeland

Landen bezocht: