1 maandje onderweg!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van roel brinkmann - WaarBenJij.nu 1 maandje onderweg!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van roel brinkmann - WaarBenJij.nu

1 maandje onderweg!!

Door: Roel Brinkmann

Blijf op de hoogte en volg roel

30 November 2016 | Australië, Noosa Heads

Wie had dat nou verwacht, al 1 maand op reis en de tijd is voorbij gevlogen. Na het laatste berichtje hebben nog veel gedaan zoals een tripje naar Whitsundays en jetskieën en kajakken in Noosa. Er zijn ook weer veel plannen gemaakt zoals een trip naar Bali met kerst en is de terugreis datum een weekje op geschoven zodat we nog een weekje in Brisbane kunnen door brengen. Nieuwjaar vieren we als het goed is in Melbourne en daar zal ik hoogstwaarschijnlijk ook blijven tot mijn vlucht naar Nieuw-Zeeland op 7 januari. Gisteren mijn verjaardag gevierd in Noosa (voor het eerst met een temperatuur van 30 graden). Dankjewel iedereen voor de berichten en cadeautjes het was een super dag. Vanavond gaan we door naar Brisbane waar we 3 nachtjes zullen blijven. Afgelopen week veel geleerd, hoop mensen ontmoet en ontzettend veel gezien. Het is wel apart om te merken dat je thuis kasten vol met spullen hebt en je hier goed kunt leven van 2 tassen en dat je dan nog af en toe het gevoel hebt dat je te veel mee hebt. Het plan voor de komende 2,5 week is om langzaam richting Melbourne te reizen waar we uiterlijk 18 december moeten zijn. Tussen door misschien nog een surf cursus in Sydney doen en voor de rest zijn er weinig plannen. De berichten zijn niet heel lang omdat je hier ook genoeg dagen hebt dat je weinig doet en alleen maar aan het stand/zwembad ligt, stad bezoekt of dingen aan het regelen bent. In een week of 2 proberen we in Sydney te zijn en dan zal er weer een nieuw berichtje komen.